poniedziałek, 30 marca 2009

Wiersz o Ojcu

Wiesz Ojcze,
chciałem o Tobie
napisać wiersz...
Chciałem napisać
O Twojej dobroci
i miłosierdziu...
O tym jak się poznaliśmy...
Chciałem,
ale chyba nie potrafię
ubrać tego wizerunku w słowa.
moje słowa...
Gdybym chciał Cię opisać -
byłbyś moimi przyjaciółmi,
byś był mymi bliźnimi,
członkami mojej rodziny...
Gdybym chciał Cię opisać -
musiałbym opisać piękne krajobrazy gór,
wszelkie widoki nizin i wyżyn,
wszystkie doliny i głębiny mórz...
Gdybym chciał Cię opisać -
musiałbym opisać
to co było,
co jest i
co będzie...
Gdybym chciał Cię opisać -
musiałbym spojrzeć w niebo,
w kosmos i rozejrzeć się na ziemi...
Ale nie potrafię opisać Twej wielkości -
zbyt mały jestem -
prochem tylko -
próbującym pisać...
Próbującym tylko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz