czwartek, 12 marca 2009

Poezja w nas

Panna Świergotka -
zabiła dziś kotka -
a pan kotek tak miał -
że to samo chciał...

Gdyby prawdziwe były te słowa -
zrozumiałaby je mądra sowa...

To tak to, to... tak to... to...

W wagonie słowa -
w zdania połączone...

Boli mnie już głowa -
a moje ciało kona -
za dużo myślenia -
Mam dość! Mam lenia!

Nie bój się nas - mówią...
Baw się z nami - słowami - ptaszkami...

Ptaszyna odleciała -
kartkę mi porwała...

To tak to, to... tak to... to...

Kot dorwał ptaszynę -
Kota - Panna Świergota....
A pociąg odjechał...
W dal, jaki w nas żal...
Zabawa skończona -
nasz wiersz kona!

A na papierze -
co nam w duszy gra...

3 komentarze:

  1. tak, wiem, to był ciężki tydzień :D




    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha ha ha ha ha aaaah !!!!! :")

    BUZIOLE Baranie ;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ***
    miało być:
    ah ah ah ah ah ah ah ah aaaaaaaaah!!!! :")

    ...no! :D

    OdpowiedzUsuń