sobota, 2 grudnia 2006

Adwent - tydzień I

Cisza ma głos,
Hałas na wypustce,
milczenie rozpoczęte,
zaczyna się oczekiwanie....


Rozpoczął się adwent,
nowa okazja, by dobrze się wziąć za siebie
i być bliżej Niego...

W tym roku troszkę inaczej będę go przeżywał,
każdy tydzień będzie dla mnie wyzwaniem
do zjednoczenia się z Miłością, która powołuje...

Jednocześnie kolejne tygodnie, będą mijały pod jakimś tematem
- dlaczego tak robię, nie mam zielonego pojęcia,
ale zobaczymy jak to wyjdzie...
Jeśli chcecie, możecie się do mnie przyłączyć, będzie mi bardzo miło,
bo wtedy zrobimy sobie wspólnie:
szkołę kontaktu z Bogiem, czyli ja tak nazywam bardzo osobiste rekolekcje,
każdy w zaciszu swej izdebki będzie je przeżywał...

Temat tygodnia pierwszego to:

Cisza jako droga do poznania Boga.

Oczekuję... [']

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz