poniedziałek, 19 stycznia 2009

Przyjaźń

Wiem, przepraszam -
Wtargnąłem do Twojego życia butami...
Rozepchałem się łokciami...
A potem bezczelnie
rozsiadłem się w fotelu
i machałem nogami....

Wiem, przepraszam -
nie jestem dobrym przyjacielem -
gdy mam kłopoty -
zamykam się w swoim świecie...

Wiem, przepraszam -
chciałbym tyle Ci powiedzieć,
ale słowa nikną w gardle...

Czuję , że moje przepraszam
nic nie znaczy -
- ale Ty jak zawsze zaskoczysz
mnie swoim jednym zdaniem:
"Dziękuje, że jesteś...
Przyjacielu"

4 komentarze:

  1. Przepraszam... dziękuję że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to dobrze, że jesteś, Stasiu... jak dobrze....



    :*


    N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak...
    Dobrze, bardzo dobrze, że jesteś Staszek :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stasiu wspaniały wiersz dla prawdziwego przyjaciela :-)Justa

    OdpowiedzUsuń