niedziela, 19 kwietnia 2009

Miłosierdzie

Jak ptak...
Wzlecieć
i upaść...
W tabelę eksperymentu wpisać -
b/z - bez większych zmian....
Ścierwem był i
ścierwem będzie -
materiał nie reformowalny...

Mam dosyć...
Dosyć...
Dosyć...
Brak słów...

Ale nadzieja
w Miłosierdziu Pańskim...
Nadzieja na zmiany...

Boży planisty zamierza
dokonać kilku zmian
w strukturach rządowych
królestwa wielkiego ja....

Zaczyna od:
zmiany nazwy;
analizy administracyjnej;
proporcjonalności priorytetów;
likwidacja wewnętrznej korupcji
i przekupstwa;
zamknięcia niedozwolonych
przejść granicznych pomiędzy jawą a życiem;
wprowadzenie nowej formy więziennictwa
i sądownictwa;
zamknięcie kolejnego etapu w życiu -
rozpoczęcie nowego;
likwidacja strajku boi-dudka i panikarza;
utworzenie nowych specjalnych jednostek
policyjnych szybkiego reagowania...

Boże!
Działaj we mnie -
bo ja sam już nie potrafię!
Wiem, co muszę,
ale nie idzie mi to!

1 komentarz:

  1. Twe Miłosierdzie niech spływa, niech spływa,
    Tak jak wiosenny ciepły deszcz!






    N.

    OdpowiedzUsuń