czwartek, 23 kwietnia 2009

Koniec

To już jest koniec...
Nie ma już nic-jesteśmy wolni -
możemy iść...
Każdy w swoją stronę -
nasze drogi rozejdą się z trzaskiem
-na zawsze...
Łzy popłyną
u innych uśmiech -
skrajne emocje -
skrajny koniec...
Było miło -
szkoda tylko,
że się już skończyło...
Dni miną -
o tęsknocie zapomnisz -
nastanie nowy świat -
mnie nie zobaczysz w nim...
Lata upłyną -
czy kiedyś poznasz mnie w tłumie?
Czy zapomnisz o mnie?

Pamiętajmy tylko -
to co dobre...
Niech złe chwile odejdą w zapomnienie...
A może kiedyś -
nasze dłonie uszanują się uściskiem,
policzki przyjacielskim pocałunkiem...

4 komentarze:

  1. taaa mi te 3 lata strasznie szybko minęły z naszą klasą najlepszą w jakiejkolwiek byłam ;))) i ludzie i nawet nauczyciele, na których stękaliśmy, po których jechaliśmy itd. coś mi z siebie dali także ja dziękuję wszystkim za to, że byliśmy razem ;)) Każdego będę pamiętała, każdy ma coś charakterystycznego w sobie i ważnego myślę ,że nie tylko dla mnie ;))) Ty, to już w ogóle: nasza szkoła, śmieszny wolontariat, rusek, głupie teksty, dowcipy, zwały i normalne rozmowy ;)) Dzięki za to i powodzenia ;)) rety zaraz się poryczę ;))) Emila III D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Emila.. Mój Beduinie xD
    Ach... Co to były za czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stachuu to wcale nie koniec tylko początek :P zobaczysz jak Cie bede nawiedzała w Krakowie to jeszcze bedziesz zalowal ze mi powiedziales gdzie sie przeprowadzasz :P Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie szybko to zlecialo i ja nie wiem sama co zrobie bez was wszystkich.Ty Staszek dobrze wiesz jak bylo miedzy nami ale ja nigdy o Tobie i o wszystkich nie zapomne pomimo to ze czasmi sie kłocilismy,spieralismy to zawsze sie godzilismy. Dzieki za to wszystko calej klasie i Tobie bo ty wiesz ze z ciebe dobry kumpel jest i juz o nic sie nie gniewaj bo wiesz ze ja czasmi palne cos glupiego a nawet nie czasami :)
    Emila super to napisalas i nie zapomnialas o rusku dzieki za wspolne siedizenie w lawce :) A ty Stachu pamietasz Krakow dzieki za Krakow :) do zobaczenia jutro juz chyba dzis musze sie wyryczec bo jutro makijaz mi sie rozmaże...
    Angela

    OdpowiedzUsuń