czwartek, 1 lutego 2007

Emocje... Bycie sobą...

Emocje...

Świat jest pełen emocji,
często niepotrzebnych,
albo tych pozorowanych -
- nakładanej maski na nasze twarze,
aby nikt nas nie poznał,
jacy jesteśmy w środku naprawdę...

Nasze uczucia - to temat tabu...
"Nie powiem Ci przecież co czuję,
bo jakie Ty bedziesz miał o mnie zdanie.." - myslimy...
Wstydzimy się swoich uczuć...
Przez to wstydzimy się także tego,
kim jesteśmy...

W rozmowach ukrywamy się pod pozorami:
"Ok... Nic mnie nie boli, nic nie strzyka, wszystko w porządku,
nie martw się o mnie, ja sobie poradzę..."
A serce wtedy woła:
"Stary ratuj, ja chociaż muszę z Tobą porozmawiać..."

Świat emocji - do końca nie będzie poznany...
Bo nigdy nie wiadomo, czy ktoś tylko gra,
czy wyraża swoje uczucia...

Panie, chciałbym się nauczyć wyrażać swoje uczucie
- takie jakie są...
I chciałbym, aby ludzie których spotykam,
nie udawali i nie ukrywali swoich uczuc...

Panie, naucz mnie być sobą - w każdej sytuacji,
aby moje decyzje, zachowanie i uczucia,
nie były pozorne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz