piątek, 12 lutego 2010

Ścieżka

O Jezu -
naucz nas -
podążać Twymi drogami...
Nie pozwól nam zbaczać,
ze ścieżek Twojej woli,
abyśmy nie wchodzili w zaspy
swych myśli i planów,
i nie zginęli z nędzy i głodu...

-Gdzie jesteś, Jezu?
- Moje dziecko,
jestem przed Tobą,
umożliwiam Ci
dalsze wędrowanie,
odśnieżam Ci drogę,
abyś się nie zgubił...
Tylko nie baw się tym światłem
w swej duszy...
Idź blisko mnie,
dotknij się Mego płaszcza,
nie bój się,
jestem blisko Ciebie...
Twoje imię wyryte mam
na dłoniach...
Kocham Cię,
najdroższe dziecko moje...

3 komentarze:

  1. Czasami tak trudno ufać. I wierzyć, że naprawdę, na 100% On jest blisko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ żyjemy w czasach ostatecznych, ostrzegam zabłąkanych ludzi przed potępieniem. Kto nie boi się prawdy może skorzystać.
    Mt 7:21 "Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie."
    Pozdrawiam. Tadeusz katolik
    Warto poświęcić trochę czasu dla wieczności.
    http://tradycja-2007.blog.onet.pl/
    Przepraszam, jeśli boisz się Pana Jezusa, który jest Prawdą, Drogą i Życiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. The burning desire to live and roam free
    It shines in the dark
    And it grows within me
    You're holding my hand but you don't understand
    So where I am going, you won't be in the end

    I'm dreaming in colors
    Of getting the chance
    I'm dreaming of China; the perfect romance
    In search of the door to open your mind
    In search of the cure of mankind

    Help us we're drowning
    So closed up inside

    Why does it rain, rain, rain down on Utopia?
    Why does it have to kill the ideal of who we are?
    Why does it rain, rain, rain down on Utopia?
    And when the lights die down, telling us who we are?

    I'm searching for answers
    not given for free
    They're hidden inside, is there life within me?
    You're holding my hand but you don't understand
    So I'm taking the road all alone in the end

    I'm dreaming in colors, no boundaries are there
    I'm dreaming the dream, we all seem to share
    In search of the door, to open your mind
    In search of the cure of mankind

    Help us we're drowning
    So closed up inside
    Why does it rain, rain, rain down on Utopia
    Why does it have to kill the ideal of who we are?
    Why does it rain, rain, rain, down on Utopia?
    And when the lights die down, telling us who we are

    http://www.youtube.com/watch?v=oEIvlihb2Ms&translated=1
    Tyle mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń