wtorek, 19 stycznia 2010

Najświeższe wiadomości

Nastały nowe czasy....
Zmiana planów życiowych,
oby zgodnie z wolą Bożą...

I powoli planujemy...
Planujemy...
W stercie pa-piórków
siedzę...

"A Bóg map nie rozdaje -
nie wiesz dokąd iść..."

Mam ochotę pośpiewać...
Mam ochotę trochę sobie popisać -
poopisywać nową rzeczywistość...

Jednocześnie z pogodą ducha
i dziwnym nastawieniem:
wielkim znakiem zapytania przed oczami...

Porządkujemy...
Porządkujemy...

Potrzebny inżynier planista,
kierownik działu sprzątania klienta -
przyjmę do pracy od zaraz -
oferty w trzech egzemplarzach
z projektami składać pod wskazany adres:
Niebo. Prezes Życia.
Szanowny Pan Bóg.
Dział życia Stanisława.

Jak Prezes zadecyduje -
to może po-współpracujemy....

8 komentarzy:

  1. Czy nastały nowe czasy? - nie wiem, nie chcę stwierdzać. Zmiana planów życiowych? - Staszko! Aby nie za często i oby TYLKO zgodnie z wolą Bożą... (Oczywiście jestem z TOBĄ, gdziekolwiek będziesz i cokolwiek będziesz robił:) ). A więc, planuj, planuj... tylko rozsądnie i czasami odstaw tę stertę pa-piórków na bok i obejrzyj sobie jakiś fajny teledysk. A jak już ta sterta pa-piórków Cię przerośnie, to rzekomo wylej na nie kawę. Hehe.

    Masz ochotę pośpiewać, popisać - Zrób TO!

    A znak zapytania za niedługo zniknie, bez obaw. Są przy Tobie Twoi przyjaciele - oni na pewno mogą Ci w porządkowaniu. (Tylko nie pozwalaj im za wiele w tym porządkowaniu - wiesz przecież jak wyglądają ich torebki?!).


    Pozdrawiam.
    Przemek
    www.wedrowkazcieniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemo --> że do czyich torebek pijesz, Pijarze!?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. No do damskich rzecz jasna. :D Łoo losie, a o Twojej to już nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia - szczególnie ta Twoja torebka z cegłą: "cały mój dobytek jest w środku" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej weźcie sie... Wychodzi na to że Wy lepiej wiecie co ja w torebce mam :P
    A za Monie to ktoś w ząbki oberwie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia - wyluzuj, coś Cię ściska...
    A cegiełki nie miałaś w torebce?

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Monia - fajnie brzmi.
    Dużo rymów można znaleźć.

    Monia - radiofonia.
    Monia - ironia.
    Monia - pandemonia.

    xD

    No nie obrażaj się na braci!

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurka, trafiłam na blog zakonnika? :)
    ja to mam z tymi zakonnikami :)
    będę tu wpadać częściej :)

    tak 3mac :)
    i Prezesowi nie odpuszczac :)

    OdpowiedzUsuń