czwartek, 11 maja 2006

Kwitnie kwiat- życia smak

"Masz pójść tam, dokąd cię poślę,
i będziesz głosił to, co ci nakażę.
Nie bój się nikogo. Ja zawsze będę przy tobie,
by śpieszyć ci z pomocą."


Prawdę mówiąc wkleiłem te słowa, bo mi się poprostu podobały, nie zastanawiałem się głębiej nad nimi - oj często zdarza mi się robić coś odruchowo, bo tak zawsze było... Ale staram się to zmienić (lepiej coś zauważyć późno niż wcale:P)... Dzisiaj zastanowiłem się głębiej nad tymi słowami i stwierdziłem, że bardzo mocno pokrywają się z moim życiem i z wydarzeniami, które w nim były...
Moje życie, zaczyna w końcu sie rozwijac, mowie w szczegolnosci o zyciu duchowym... tak jakby ktos pociagnał za magiczne sznurki... czuje się lepiej, nie umiem tego opisac co przezywam.. czuje sie tak jakby Ktos całkowicie nade mną czuwał i patrzył bym nie zranił sie o cokolwiek... tak jakby Coś, albo Ktos mowiło:' nie boj się jestem blisko, zaufaj mi... w dalszym zyciu tez daj sie poprowadzic... bede zawsze obok...'
Nawet nie wiecie jakie to wspaniałe uczucie, uczucie spełnienia... Moje życie zaczyna kwitnąć... Rozwijać się dopiero teraz... A to wszystko dzięki krótkiemu zatrzymaniu - umiejmy się zatrzymać i popatrzeć na innych, spojrzeć wstecz i ujrzeć niektóre prawdy, które starmy się tak starannie ukryć...

Kwitnie kwiat - życie smak...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz